Zarządzanie i administracja nieruchomości

W zakresie administracji oferujemy swoim Klientom następujacy zakres uslug:

Zakres proponowanych przez nas usług obejmuję:

  • reprezentowanie Współwłaścicieli przed osobami fizycznymi, prawnymi, urzędami państwowymi, czy organami administracji państwowej.
  • organizowanie i prowadzenie zebrań Współwłaścicieli
  • przetargi, zapytania ofertowe na roboty i usługi budowlane,
  • pobieranie oraz rozliczanie pożytków z nieruchomości według posiadanych przez Współwłaścicieli udziałów
  • stały dyżur telefoniczny
  • prowadzenie korespondencji związanej z administrowaniem nieruchomością,
  • nadzór nad realizacją i sporządzaniem umów z wykonawcami robót i usług,
  • negocjowanie, opiniowanie umów, a także egzekwowania wykonania zawartych
    umów,
  • zlecanie w imieniu Współwłaścicieli przeglądów okresowych budynków i budowli,
  • zlecanie bieżących napraw, konserwacji i remontów,
  • zawieranie, rozwiązywanie umów z dostawcami mediów oraz umów na ubezpieczenie nieruchomości,
  • zlecanie oraz nadzór okresowych przeglądów oraz kontroli stanu technicznego budynku
  • dbanie o porządek i ład na nieruchomości i natychmiastowe reagowanie na
    nieprawidłowości, przyjmowanie zgłoszeń o awariach,
  • zlecanie w imieniu wspólnoty przeglądów okresowych budynków i budowli,
  • prowadzenie książki obiektu zawierającego informacje o stanie technicznym
    nieruchomości, karty inwentaryzacyjnej, dokumentacji eksploatacyjnej, informacji o
    bieżącej konserwacji,
  • prowadzenie dokumentacji budynku, w tym ewidencjonowanie lokali mieszkalnych,
    użytkowych,
  • prowadzenie spraw z pozwoleniem na umieszczenie reklam i tablic informacyjnych
    na budynku,
  • doradztwo przy wyborze najatrakcyjniejszych cenowo i jakościowo ofert na rynku w
    zakresie usług ( bankowych, ubezpieczeniowych itp.)i towarów ( budowlanych,
    wykończenia itp. ) wraz z negocjowaniem cen, rabatów.
  • określenie obowiązków ekip sprzątających, konserwacji i nadzór i kontrola na
    wykonywaniem obowiązków tych ekip,
  • rozliczenia: zimna woda, ścieki, ciepła woda, centralne ogrzewanie mierzone przez
    liczniki ciepła.
  • prowadzenie windykacji należności wobec dłużników,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności,
  • porady prawne z zakresu prawa nieruchomości, przestrzeganie aktualnych
    przepisów, ustaw, rozporządzeń, orzecznictwa, informowanie zarządu o aktualnych
    zmianach prawa związanych z nieruchomościami,
  • służymy pomocą i poradą mieszkańcom którzy maja różne problemy związane z
    nieruchomościami, podwykonawcami itp.